U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Veelgestelde vragen

 

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen.

Wat is het voordeel van Service Apotheek?
Het grootste voordeel is het gemak. Wachten bij de huisarts of de apotheek is er niet meer bij. Uw eigen apotheek levert Service Apotheek producten samen met bestelde geneesmiddelen en herhaalmedicatie bij u thuis. Voor geneesmiddelen geldt dat u deze binnen 24 uur in huis heeft. Of u kunt uw bestelling op het moment dat u wilt, afhalen in uw eigen apotheek. 

Moet ik zelf mijn herhaalrecepten aanvragen bij mijn arts?
Herhaalrecepten kunt u online aanvragen via Service Apotheek bij uw eigen apotheek. U hoeft hiervoor niet naar de huisarts, uw apotheek neemt de bestelling direct in behandeling. Veranderingen in uw persoonlijke situatie, bijvoorbeeld een zwangerschap, dient u wel aan uw apotheker of huisarts door te geven. Mocht er sprake zijn van een verandering van uw lichamelijke gesteldheid, dan controleert de apotheek of de medicijnen toegestaan zijn, te combineren zijn met eventuele andere medicatie en of de dosering klopt.

Welke medicijnen levert mijn apotheek?
Bijna alle medicijnen kunnen worden geleverd door uw apotheek.Mochten medicijnen niet voorradig zijn of een langere levertijd hebben dan krijgt u hierover bericht. Indien geneesmiddelen niet worden verstrekt door uw apotheek, ontvangt u hiervan bericht.

Declareert Service Apotheek rechtstreeks bij mijn zorgverzekeraar of moet ik dat zelf regelen?
Uw online bestellingen worden direct doorgegeven aan uw apotheek. Uw apotheek stuurt de factuur door naar uw zorgverzekeraar. U krijgt een factuur toegestuurd als uw verzekeraar een bepaald medicijn niet vergoedt of als u een eigen bijdrage moet betalen.

Moet ik klant zijn van een aangesloten apotheek om bestellingen te plaatsen?
Dat ligt aan de soort bestellingen die u plaatst. Indien u een product wilt bestellen uit de Service Apotheek webshop dan hoeft u geen klant te zijn van een aangesloten apotheek. Wilt u geneesmiddelen en herhaalmedicatie bestellen dan dient u in te loggen en komt u terecht op de apotheekpagina van uw eigen apotheek. Met uw DigiD (of geregistreerd e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord) kunt u inloggen op Service Apotheek. Daarvoor moet u zich wel eerst inschrijven bij uw eigen apotheek. Zodra de inschrijving gereed is, kunt u inloggen.

Hoe gaat Service Apotheek om met mijn gegevens?
Als klant van een aangesloten apotheek winkelt u online in een besloten omgeving die voldoet aan de hoogste beveiligingsvereisten en privacyvoorwaarden. Zodra u bent ingelogd komt u op uw profielpagina vanwaar u medicatie kunt bestellen. Alleen u en uw apotheek hebben toegang tot uw profielpagina. U krijgt hier inzicht in uw medicatie-overzicht, u kunt herhaalmedicatie bestellen en direct online vragen stellen aan uw apotheker. Deze gegevens zijn vertrouwelijk. Uw privacy blijft gewaarborgd. Ook als u geen klant bent van een aangesloten apotheek en winkelt in de Service Apotheek webshop, blijven uw gegevens strikt vertrouwelijk.

Wat als ik niet tevreden ben over een product of de service?
Zie Garantie 

Waar kan ik terecht voor vragen over de facturatie?
Zie Betaalwijzen

Het lukt mij niet om in te loggen/ Ik ben mijn gebruikersnaam/ wachtwoord vergeten.
Uw DigiD of e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord zijn uw persoonlijke inlogcode. Indien u deze vergeten bent, kunt u via www.digid.nl of bij uw apotheker een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen. Zonder inloggegevens kunt u online geen bestellingen plaatsen voor herhaalmedicatie en geneesmiddelen. Wel kunt u winkelen in de webshop.

Is uw vraag niet beantwoord? Neemt u dan contact met ons op via online@serviceapotheek.nl

EEN GREEP UIT ONS ONLINE ASSORTIMENT

Copyright © 2018 Service Apotheek Beheer. Alle rechten voorbehouden.
IDeal Visa Mastercard
TOP