Kunnen we iets beter doen? Laat het ons weten!

Heb je een klacht over jouw Service Apotheek of een vervelende ervaring gehad? Dit vinden we erg vervelend. Klachten zijn natuurlijk nooit leuk. Toch zien wij dit als een kans om te leren en te verbeteren. We lossen een klacht graag samen met je op. Zo kunnen we ook voorkomen dat het in de toekomst nog eens gebeurt. Laat het daarom altijd weten als je een klacht hebt.

Wat kan je doen bij een klacht?  

Jouw Service Apotheek-team is bekend met jouw persoonlijke situatie. Bespreek daarom jouw klacht altijd eerst met het team van jouw Service Apotheek. Zij komen graag samen met jou tot een passende oplossing.  

Je kunt tijdens openingstijden even binnenlopen of bellen. Neem anders per e-mail contact op of gebruik het contactformulier van jouw Service Apotheek. Je vindt de contactgegevens en het contactformulier via de button ‘route en contact’ op de websitepagina van je Service Apotheek.  

Soms lukt het niet om samen tot een oplossing te komen. Of misschien heb je liever dat een onafhankelijke partij je helpt. Je kan dan het Bemiddelingsbureau Apotheken inschakelen. Zij zijn onafhankelijk en kiezen geen partij. De klachtenbemiddelaar kan voor je bemiddelen. Alles wat je met de klachtenbemiddelaar bespreekt, is vertrouwelijk. 

Meer informatie het Bemiddelingsbureau Apotheken vind je op Apotheek.nl.