U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Garantie

 

De producten uit de Service Apotheek webshop worden geleverd door Holland Pharma. Wij streven naar een uitstekende kwaliteit voor alle producten die u ontvangt.Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat dit in gebruik wordt genomen. Wanneer u een product ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, beschadigd of kapot is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij door vervanging of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties. Voor geneesmiddelen gelden andere richtlijnen, wij verwijzen u daarvoor graag door naar uw eigen apotheek. Via Leef.nl kunt u online direct contact opnemen met uw apotheek.

7 dagen retour Garantie

De producten kunnen een dag na ontvangst binnen 7 dagen geretourneerd worden, indien u in het bezit bent van de digitale factuur, u beschikt over de originele, ongeopende verpakking en u het product niet heeft gebruikt (met uitzondering van geldige medische redenen). Wij verzoeken u de klantenservice van Leef.nl  op de hoogte te stellen van de retourzending via e-mail of per telefoon. Retourneringen binnen 7 dagen kunt u kosteloos aan ons verzenden.

Veiligheidsverpakking

Producten die verzonden worden, worden door ons gecontroleerd op verpakking, inhoud en deugdelijkheid. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met Leef.nl. Uitzondering zijn artikelen die geen veiligheidsverpakking bevatten. Die kunnen uiteraard in ongeschonden en ongebruikte staat retour gezonden worden. Kijk hiervoor bij: Retourneren.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of er ontbreekt een productonderdeel, dan verzoeken wij u om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 7 dagen, een retouraanvraag te starten (e-mail contact of telefonisch contact).

Fabrieksgaranties

Voor kleinere problemen kunt u vaal al een oplossing vinden in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk. Daarvoor verwijzen wij u graag naar de website van de fabrikant/ het merk. Vindt u geen oplossing voor uw probleem dan kunt u contact met ons opnemen.

Vervangend exemplaar of terugstorten

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u een bericht dat we uw retourzending hebben ontvangen. Na controle van de retour gekomen producten zullen we zo snel mogelijk een vervangend exemplaar kosteloos naar u toesturen of het geld binnen 10 werkdagen terug storten op uw rekening inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald voor het ontvangen van uw bestelling. Zie ook: retourneren ‘terugstorttermijnen van het aankoopbedrag’.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op via online@serviceapotheek.nl 

Copyright © 2018 Service Apotheek Beheer. Alle rechten voorbehouden.
IDeal Visa Mastercard
TOP