U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Contact

 

Een vraag, opmerking, klacht of compliment over uw Service Apotheek?
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Voor een goede reactie op uw vraag, opmerking of klacht is het beter dat u contact opneemt met uw eigen apotheek. Zij kunnen uw bericht het best inhoudelijk behandelen. Uiteraard kunt u ook contact zoeken voor het geven van een compliment, dat zal uw apotheek ook waarderen! De contactgegevens vindt u via de apotheekzoeker.

Bent u niet tevreden over uw Service Apotheek?
Service Apotheken doen hun uiterste best iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u een keer ontevreden bent. Ook dat is belangrijk voor uw apotheek om te weten. Lees hier hoe we dit het best oplossen.

Stap 1. Bespreek de klacht eerst met uw apotheker. De apotheker kan de inhoud van de klacht beoordelen om samen tot een goede oplossing te komen.

Stap 2. Komt u er niet uit met uw apotheker? Maak dan gebruik van de Klachtenregeling op www.apotheek.nl/zorg-van-de-apotheker/klachten-over-uw-apotheek.

Een vraag, opmerking, klacht of compliment over het hoofdkantoor?
Stuur een e-mail aan info@serviceapotheek.nl. Wij proberen binnen twee werkdagen te reageren.

Adres hoofdkantoor
Nederlandse Service Apotheek Beheer B.V.
De Weegschaal 14
5215 MN  ’s-Hertogenbosch
T: +31 88 276 84 84
E: info@serviceapotheek.nl

Postadres hoofdkantoor
Nederlandse Service Apotheek Beheer B.V.
Postbus 151
5201 AD ’s-Hertogenbosch

Copyright © 2021 Service Apotheek Beheer. Alle rechten voorbehouden.
IDeal Visa Mastercard
TOP