U heeft nog geen producten in uw winkelmand

Retourneren

 

Bestelling retourneren
Uw apotheek heeft uw bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Wij streven naar een uitstekende kwaliteit voor alle producten (uit de webshop) die u ontvangt. Mocht u ontevreden zijn dan bestaat de mogelijkheid de producten te retourneren. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de pagina Garantie.

Welke retourzendingen accepteert Service Apotheek?
Alle producten uit de Service Apotheek webshop behoren ongebruikt, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, retour gezonden te worden. Heeft u verkeerde geneesmiddelen en medicatie ontvangen, dan kunt u dit online via Service Apotheek direct doorgeven aan uw eigen apotheek. Uw apotheek helpt u dan verder. 

Kosten retourzending
Mocht er iets niet met de zending in orde zijn kunt u producten uit de webshop binnen 14 kalenderdagen kosteloos aan ons terugzenden. Mocht u ons hierover een bericht willen sturen kan dit via klantenservice@serviceapotheek.nl

Betalingsverplichting retourzending
Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. 

Wijze van verzending van een retour
Wanneer u de retourzending vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een kantoor van Post.nl. Pakketten worden voorzien van een vrachtnummer of referentiecode. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de site van Post.nl en te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.

Retourzending ontvangen
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. U ontvangt een vervangend exemplaar voor het door u geretourneerde artikel, indien u dat heeft aangegeven. Wanneer u een ander product wilt bestellen, kunt u dit doen via de Service Apotheek webshop. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingsverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Voor geneesmiddelen en herhaalmedicatie verwijzen wij u graag door naar uw eigen apotheek. Via Service Apotheek kunt u online direct contact opnemen met uw apotheek.

Terugstorttermijnen van het aankoopbedrag
De terugstorttermijn gaat in op het moment dat uw retourzending door ons is verwerkt. Als u gekozen heeft voor de betaalmethode acceptgiro en u heeft nog niet betaald, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen zodra de retourzending of de annulering is verwerkt. Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL, dan kunt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op via klantenservice@serviceapotheek.nl.

EEN GREEP UIT ONS ONLINE ASSORTIMENT

Copyright © 2018 Service Apotheek Beheer. Alle rechten voorbehouden.
IDeal Visa Mastercard
TOP