Jouw apotheek heeft jouw bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Wij streven naar een uitstekende kwaliteit voor alle producten (uit de webshop) die je ontvangt. Mocht je ontevreden zijn dan bestaat de mogelijkheid de producten te retourneren. Als je een artikel beschadigd hebt ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we je naar de pagina Garantie.
Alle producten uit de Service Apotheek webshop behoren ongebruikt, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, retour gezonden te worden. Heb jij verkeerde geneesmiddelen en medicatie ontvangen, dan kun je dit online via Service Apotheek direct doorgeven aan jouw eigen apotheek. Jouw apotheek helpt jou dan verder.
Mocht er iets niet met de zending in orde zijn dan kun je producten uit de webshop binnen 14 kalenderdagen kosteloos aan ons terugzenden. Mocht je ons hierover een bericht willen sturen dan kan dit via klantenservice@serviceapotheek.nl
Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door jou betaalde bedrag teruggestort op jouw rekening.
Wanneer je de retourzending vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kan je het pakket afgeven op een kantoor van PostNL. Pakketten worden voorzien van een vrachtnummer of referentiecode. Met deze code is het voor jou mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de site van Post.nl en te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
Zodra wij jouw retourzending verwerkt hebben, sturen wij jou een e-mail ter bevestiging. Je ontvangt een vervangend exemplaar voor het door jou geretourneerde artikel, indien je dat hebt aangegeven. Wanneer je een ander product wilt bestellen, kun je dit doen via de Service Apotheek webshop. Wij betalen het door jou betaalde bedrag terug of jouw betalingsverplichting komt te vervallen als je nog niet hebt betaald. Voor geneesmiddelen en herhaalmedicatie verwijzen wij jou graag door naar jouw eigen apotheek. Via Service Apotheek kan je online direct contact opnemen met jouw apotheek.
De terugstorttermijn gaat in op het moment dat jouw retourzending door ons is verwerkt. Als je gekozen hebt voor de betaalmethode acceptgiro en je hebt nog niet betaald, dan komt jouw betalingsverplichting te vervallen zodra de retourzending of de annulering is verwerkt. Als je de bestelling hebt betaald met iDEAL, dan kan je het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van jouw retour of annulering op jouw rekening verwachten. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro, houd dan je rekening met een verwerkingstijd van drie weken.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op via klantenservice@serviceapotheek.nl.